Bodybike

Om BODYBIKE

Vil du gerne tabe nogle kilo, få lidt fastere lår og baller, styrke din lænd og mave, forbedre din kondition eller holde formen vedlige, så du er klar til landevejen, så HOP OP på cyklen og giv den gas.

Der er mange FORDELE ved BODYBIKE:

  • ALLE - uanset form, alder og niveau kan være med.
  • EFFEKTIV motionsform, hvor du hurtigt vil kunne opnå et vægttab.
  • Ikke kun en HØJ FORBRÆNDING, men også en høj EFTERFORBRÆNDING. En person på 65 kilo kan forbrænde op til 600 kalorier i timen.
  • SUPER kredsløbstræning.
  • Træner både styrke og UDHOLDENHED.
  • ​Lav risiko for skader. SKÅNSOM belastning af knæ og hofter.
  • ​Effektiv brug af den træningstid, du har til rådighed.
  • Mere ENERGI og overskud til hverdagen.
  • GOD BEGYNDERTRÆNING. Det er let at komme i gang, og du vil hurtigt opleve, at du bliver bedre.
  • ​Instruktøren, musikken og konkurrencen med sidemanden holder dig til ilden.

Kort fortalt foregår bodybike på en moderne udgave af en motionscykel af mærket BODYBIKE connect. Cyklen indstilles, så den passer præcis til dig, og en instruktør guider dig og resten af holdet gennem de sveddryppende minutter på cyklen ledsaget af motiverende musik med gode rytmer.

Det bedste ved bodybike er dog, at ALLE - uanset form, alder og niveau kan være med. Samtidig mærker du lynhurtigt fremskridt, og det er godt for motivationen til at fortsætte.

Var det noget med en tur på cyklen sammen med os – så kom få en GRATIS prøvetime. Kontakt Marlene Sund på 61 67 69 25 for nærmere aftale.​

Holdoversigt/typer:

Begynderhold – 60 min inkl. udstrækning:

Timen er for nybegyndere og let øvede, hvor man lærer teknikken i at ”stå” på cyklen og alene sidder med relativ høj kadence

Bodybike – Øvede – 60 min inkl. udstrækning:

Timen er for øvede, som træner ofte med høj puls, og er fortrolig med at ”stå” på cyklen og køre med relativ høj kadence

Formiddagshold – 60 min inkl. udstrækning:

Timen er for øvede, som træner ofte med høj puls, og er fortrolig med at ”stå” på cyklen og køre med relativ høj kadence

Bodybike – Torsdagshygge – 1½ time inkl. udstrækning:

Denne time er for øvede, som kender sin max puls/watt, og træner herefter, samt kan ”stå” på cyklen i længere tid og i høj kadence. Timen er også rigtig god som vintertræning for landevejsryttere.

HIIT – 60 min inkl. udstrækning:

Dette er en time med fokus på at øge forbrændingen mest muligt – både under og efter timen. Ved HIIT (Høj Intensitet Interval Træning) udføres øvelserne med højintense, hurtige, kortsigtede og eksplosive bevægelser. Intervallerne kan have forskellig varighed, forskellig intensitet og forskellig længde. Denne time er primært for øvede.

TABATA – 45 min inkl. udstrækning:

Dette er en time med fokus på maksimal fedtforbrænding – både under og efter timen. Det gøres ved at træne interval med max intensitet i 20 sekunder og pause i 10 sekunder. Efter opvarmning køres der 5 blokke á 4 min. interval og 1 min. restitution. Denne time er for alle – både begyndere og øvede.

Find os​

Allested Ungdoms & Idrætsforening
Skolevej 1B
5672 Broby
Tlf.: 6269 1505
CVR: 29280231
gunner.hansen@privat.dk

Kontakt

Adresse

Allested Ungdoms & Idrætsforening

Skolevej 1b

5672 Broby

CVR: 29280231